Konuşma / İletişim Atöleri

Konuşma atölyelerinin amacı, yaşı kaç olursa olsun, öğrenmek isteyen her bireye approche actionnelle / iletişimsel yaklaşım metodu kullanılarak dilin öğretilmesidir.

AC&CA, bu atölyelerinin merkezine Fransız dilini yerleştirmekle birlikte, aynı çalışmayı İngiliz dili ve diğer batı dilleri için de uygulamaktadır.

 

 

konusma1

 

İletişimsel yaklaşım, dil bilgisel ve sözcük bilgisel becerilerin, içeriklerden bağımsız olarak ezberletildiği klasik dil öğretme metodunun aksine; öğrenciyi dört beceride (dinleme – okuma – konuşma – yazma) eşit geliştirirken, dil bilgisel ve sözcük bilgisel becerileri de ihtiyaca paralel doğrultuda öğretme esasına dayalı bir metottur.
Öğrenene neden öğreniyorum sorusunu sordurarak, nasıl öğreniyorum sorusuna da yanıt vermesini sağlar. Bu yol izlenerek kişide;

Öğrenmeye dair heves ve motivasyon oluşturulurKonuya dair merak uyandırılırBelirlenen konular ve kendini ifade edebilme üzerinden, “Neden öğreniyorum?” sorusuna yanıt vermesi sağlanır.İlgi alanları ile paralel öğrenme kişide özgüven hissi yaratarak kalıcı öğrenme mümkün kılınırÖğrenenin dili kullanmadaki bireysel ihtiyaçları karşılanır, öğrenme rutinleri kazandırılır ve bu sürecin sonunda kendisine koyduğu somut hedefe kolaylıkla ulaşması sağlanır.

konusma2

Bu sayede, hayata dair kalıcı bilgiye ulaşan, emeklerinin karşılığını başarıya dönüştürebilen AC&CA Dil Akademi öğrencileri, belirledikleri hedeflere, okul başarısı ve / veya uluslararası diploma sınavları (DELF A1-A2 – B1 – B2; DALF C1 – C2; SAT SUBJECT II FRENCH) kolayca ulaşırlar.